onsdag den 3. december 2014

Tema fødselsdag: spil

Som jeg nævnte tidligere i dag i mit julekalender indlæg, er det Caspers fødselsdag i dag. Som I faste læsere har set før, kan jeg godt lide at lave tema middage, og i dag slipper heller ikke for at blive sådan en. Temaet denne gang er spil.

Hele bordet.




















Halvdelen af bordet.












Spillekort sat fast på dugen.












Domino brikker sat fast på dugen.
















Bingo servietter.




















Mikado pinde i glassene.





















Og så det store kiks. Jeg kunne have ladet være med at vise det frem, men jeg kan godt grine af mig selv. Jeg ville forsøge at lave en kalaha kage, og jeg havde originalt købt chokoladekugler til det. Det kiksede fuldstændig, og kuglerne var for store, så nødløsningen blev tic tac med orange smag. Kagen er fuldstændig grim, det ved jeg godt, så grin I bare med.















Kort, domino og mikado er købt i Tiger. Servietterne er bestilt hjem fra Australien.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 9. december.

3 kommentarer:

  1. This looks really fun! Casper must have enjoyed himself so much :-D Great theme to have :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Casper is such an easy man. If I'm happy, then he's happy. ;-) But yeah, he liked the theme.

      Slet
    2. You are a lucky woman then ;-) :-D

      Slet