mandag den 8. december 2014

Julekalender: låge nr 8

Bag låge nr 8 gemmer sig fire engle.

Disse fire engle er fra min barndom. Min mor hang dem altid op over fjernsynet i stuen. Jeg kan ikke fortælle hvorfor, at jeg altid har været så vild med dem, men i min verden er det bare ikke rigtig jul uden dem. For nogle år siden ville hun smide dem ud, så jeg reddede dem, og de har boet hos mig lige siden. Hvert år bliver de hængt op over soveværelsesdøren, så de kan passe på os, når vi sover.













Husk min GIVE AWAY som kører indtil i morgen.

2 kommentarer:

  1. These are really nice. I'm glad you saved them. :-)

    I have a little decoration that is of sentimental value to me. It's a little plastic santa from 1952 - it was my dad's the year he was born and my grandmother hung it on his pram. My dad passed away over 10 years ago and that little peice of plastic still means so much to me!!!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Amazing how things like that can mean so much to one person. :-) Thank you for sharing your story about the santa and your dad.

      Slet