tirsdag den 23. december 2014

Julekalender: låge nr 23

Bag låge nr 23 gemmer sig min ønskeseddel.

Jeg har i flere år haft en ønskeseddel liggende på computer. Når jeg i løbet af året kommer i tanke om ting, jeg ønsker mig, ryger det på med det samme, og køber jeg noget fra listen, bliver det slettet med det samme. Med denne strategi bliver jeg aldrig overrasket til jul og fødselsdag, og jeg kæmper ikke med at komme i tanke om ønsker, som mange andre gør. Min liste er temmelig lang, så der er mange ting at vælge mellem.

DVD'ER:
Feast 1+2+3
Scary Movie 5

SMYKKER: (aldrig smykker i guld - kan ikke fordrage guld)
Halskæde i sølv med en kentauer som vedhæng
Halskæde i sølv med en fugl som vedhæng
Halskæde i sølv med en fisk som vedhæng
Halskæde i sølv med en giraf som vedhæng
Halskæde i sølv med en rotte som vedhæng
Øreringe med delfiner som vedhæng
Øreringe med pingviner som vedhæng
Øreringe med grankogler som vedhæng
Øreringe med katte som vedhæng
Øreringe med sorte stjerner som vedhæng
Øreringe med græskar som vedhæng

GAVEKORT:
Arnold Busck
Matas

TØJ:
Knæstrømper i farverne hvid, guld, sølv, gul, orange og grøn i str 41
En rød og grøn stribet strikketrøje i str XL (Freddy Krueger style)
En knælang lysegrøn nederdel (gerne med mønster på) med svaj i og elastikkant i str L
Disney strømper i str 41
En lang brun nederdel med elastikkant i str L
En knælang brun nederdel med elastikkant i str L

BØGER:
Dennis Drejer - Man sagde hun slog sin mor ihjel
Carsten Norton - Udleveret
Poul Martinsen - Hypnosemorderen
Misha Defonseca - Overlevede blandt ulve
Cheryl Strayed - Wild
Vibeke Pedersen - Mit liv med Nepals børn
Ole Stig Andersen - En PET-chefs erindringer
Jørgen Lange Thomsen - Retsmedicineren
Rite Makkannaw - Jeg er ikke indianer
Jack J. Frederiksen og Marlene Simoni - Isabellice, mit liv som glædespige
Felicia Feldt - Felicia forsvandt
Dorthe Mørch og Britt Nørbak - Straffet
Rob Mitchell - Afvist
Jacky Trevane - En god muslimsk hustru
Katrin Behr - De stjal min mor
Mads Bjørn-Nielsen - Fire år i helvede
Den hemmelige fodboldspiller 2
Gorm Benzon - Gejster, genfærd og gespenster
Gorm Benzon - Sagnenes Danmark (alle 8 bind)
John Björkhem - Det okkulte problem
Evald Tang Kristensen - Danske sagn (alle 8 bind)
J.M. Thiele - Danmarks folkesagn
G.N.M. Tyrrell - Genfærd og andre syner
Poul Hoffmarn - Syner og seere
Flemming Jakobsen - Masser af monstre
Lars Thomas - Fantasi og virkelighed i naturen
Jean Anker og Svend Dahl - Fabeldyr og andre fabelvæsner i fortid og nutid
Inger Byrjalsen - Ting og væsener i danske folkesagn
Hjørdis Varmer - Onde øjne
Douglas Hill - Hekse og troldmænd
Knud Hermansen - Dragen der vogtede guld og andre danske sagn
E.T. Kristensen - Danske sagn
Henry Lauritzen - Det uforklarlige, nogle uløselige mysterier
A. Garboe - Enhjørningen
Tage La Cour - Eventyrfugle og fugleeventyr
Carl Koch - Fuglen Føniks
Leo Hjartsø - Græske guder og helte
Gustaw Schwab - Heltesagn fra den klassiske oldtid
Anders Bæksted - Nordiske guder og helte
Tur Gad - Helgener, legender fortalt i Norden
Alfred Lehmann - Overtro og trolddom
Nigel Blundell - Verdens værste mordere
Kristian Kristiansen - Overtroens ABC
Nils Aage Jensen - Mysteriet om Helhesten og andre dødsvarsler
Rowan Leaf - Banshee books


PARFUMER:
Lovely (af) Sarah Jessica Parker
Laura (den rosé farvede)
Tommy girl
Beyonce - Heat rush
Viva la juicy


TING FRA PANDURO
Stempelsæt bogstaver
Hjerte figurstanse 3" (det glatte hjerte)

DIVERSE:
Penge
Et æggeur som forestiller en mariehøne eller en ko
Et badeforhæng med Ariel, Askepot eller Tornerose i målene 200x180 cm
Toastmaskine
To sæt Hello Kitty sengetøj til normal størrelse dyner/puder
 

1 kommentar:

  1. Nice wishlist. I like your choices for necklaces - animal ones are the best. :-)

    SvarSlet