tirsdag den 2. december 2014

Julekalender: låge nr 2

Bag låge nr 2 gemmer sig nogle hjemmelavede julekranse.

Denne jul har jeg heller ikke sluppet den kreative side. Jeg blev inspireret af en anden blogger til at lave nogle anderledes julekranse. Jeg har desværre glemt, hvilken blogger, det var, så jeg kan ikke linke til hende. (Jeg undskylder til hende, hvis hun skulle komme forbi dette indlæg.)

















































































Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 9. december.

2 kommentarer:

  1. They look really nice, I like the ribbons. The little animals looks cute on them too :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. It was nice to do something different and something that most people probably wouldn't see as a Christmas thing.

      Slet