onsdag den 10. december 2014

Julekalender: låge nr 10

Bag låge nr 10 gemmer sig en julefilm.

Og ikke bare en hvilken som helst julefilm. Det er netop min yndlings julefilm. Jeg er egentlig ikke til julefilm generelt. Størstedelen er enten børnefilm eller romantiske film, og det er ikke lige den slags film, jeg ser mest af. Jeg er til gysere langt størstedelen af vejen, og gyserkomedier er også et stort hit. Denne julefilm falder i sidstnævnte kategori. Det er nemlig filmen Santa's Slay. Den er hylende morsom, trods de mange voldelige scener. Wrestleren Goldberg spiller julemanden og laver alle hans stunts selv. Hvert år ser jeg denne film, og planen er at se den i dag, og det er netop derfor, I får traileren i dag i julekalenderen.
 


1 kommentar:

  1. I'm not big on Christmas films but at least most of them have happy endings and are feel-good films :-)

    SvarSlet