torsdag den 27. november 2014

Ting der irriterer mig

Imens jeg "varmer op" til julekalenderen, som starter på mandag, kommer der lige endnu et "lær mig bedre at kende" indlæg. Denne gang med ting der virkelig irriterer mig.

1. Folk der kommer for sent, når jeg har lavet aftensmad til dem. Generelt irriterer det mig, når folk kommer for sent, men når jeg har stået og lavet mad oveni, kan jeg virkelig blive gal over det.

2. Hvis der ikke er mælk til mig om morgenen. Jeg er mælkoman og skal bare starte min dag ud med mælk.

3. Folk der ikke respekterer ens grænser.

4. Folk der dukker uanmeldt op. Ring lige først og spørg, tak. Jeg kan ikke lide, når folk bare dukker op, for så er jeg ikke mentalt klar til at få gæster, og ofte sidder jeg og har gang i noget andet.

5. Folk der siger dumme ting om mine dyr. Da vi havde rotter, skulle jeg ofte høre på, at de var ulækre og andre dumme ting. Behold venligst din mening for dig selv, hvis du ikke har noget positivt at sige. Mine dyr er mine børn, og jeg bliver ked af det over disse verbale angreb på dem uden nogen grund.

Der er mange flere ting, der irriterer mig, men det var lige, hvad jeg kunne komme i tanke om kl 7 om morgenen. :-)

1 kommentar: