søndag den 2. november 2014

Så blev jeg gift

Ja, i går blev vi jo gift. Jeg har ikke fået så mange af billederne endnu, da der var temmelig mange, der tog billeder, men lidt skal da vises frem.

Det dækkede bord i forsamlingshuset.


















På vej til alters.





















Efter vielsen og på vej ud af kirken.





















Udenfor efter vielsen.





















Iceblend!!!
















Om aftenen under æresporten.





















Det var en rigtig god dag, men jeg er godt nok træt i dag, selv om vi sluttede tidligt.

Jeg har dog måtte sende en mail til boligselskabet, for der var mange ting i forsamlingshuset, der var under kritik. Der var løs forbindelse i lyset i den sal, hvor vi spiste. Det lyste for lavt i starten. Senere begyndte det at blinke. Vi måtte flere gange stå og holde stikkontakten inde i længere tid for at få lyset til at virke korrekt. Begge lamper på handikap toilettet virkede ikke, så der var ikke noget lys derude. 5 ud af 6 stikkontakter i køkkenet virkede ikke, og emhætten virkede ikke. Det er bare ikke i orden med så mange problemer.

10 kommentarer:

  1. Hvor ser I smukke og forelskede ud... stort tillykke til Jer.

    Lad nu endelig være med at fokusere på de dårlige ting... og nyd de skønne.

    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, men jeg tænker også på de fremtidige lejere at forsamlingshuset. Hvis ikke jeg melder fejlene til boligselskabet, er de der jo stadigvæk, når andre lejer huset. ;-)

      Slet
  2. Stort tillykke med jeres store dag og hvor ser I bare skønne ud sammen.
    Smuk kjole du har fået, den klæder dig og god idé med lidt farve til :-)
    Det er altid en skam at det ikke helt funker på den store dag og jo det skal jo være i orden til de næste som skal benytte forsamlingshuset.
    Nyd hinanden:-)
    Tina & Maria
    En verden af kunst
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Congrats :-D You look amazing and so happy :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks. And I was happy indeed.

      Slet
  4. Stort tillykke. Hvor ser I bare godt ud.

    kh
    Simone

    SvarSlet