søndag den 23. november 2014

Julesokker til kattene

Jeg sad og læste i en andens blogindlæg i går, at man kan hænge julesokker op til sin kat eller hund i både Maxi Zoo og Petworld, og der så vil komme godbider i hver advent. Til sidst vælger de den bedste strømpe, som vinder et gavekort til butikken. Min første tanke var egentlig, at jeg ikke ville være med, da Sleipnir er allergisk over for fisk, og der vil 100% være fiskegodbider i de sokker, da det altid er det billigste på marked. Dog kunne jeg alligevel ikke nære mig efter et døgns betænkningstid at se det som et kreativt projekt. Jeg syede derfor to julesokker i dag. Der må max hænge en sok pr husstand i hver butik, så de må deles om en sok hvert sted.



















2 kommentarer:

  1. Haha these look awesome and such a great idea. I always get my cats gifts at Christmas ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. Don't think my socks will win as best socks though but it was fun to make anyway and I'm sure my cats will enjoy the free treats.

      Slet