onsdag den 19. november 2014

Juledekorationer

I dag har jeg været ude ved mine forældre for at lave min advent dekoration. Det er fast tradition, at min mor og jeg laver vores dekorationer sammen. I år ville jeg gerne prøve med mos i stedet for gran, og min mor endte også med at tage mos i stedet for gran, selv om hun havde købt gran til sig selv, og vi endte faktisk med at blive enige om, at vi fremover helt vil droppe gran og kun bruge mos. Det er meget nemmere at arbejde med, og det ser bare flottere ud.

Alt undtagen agern er købt i Søstrene Grene på vores bryllupsrejse. Agern lå hjemme i min mors jule-kasse, hvor vi hvert år køber ting på tilbud og smider i til fremtidige juledekorationer.



















































Derefter lavede jeg en juledekoration til min "bedstemor" Fru Jensen. Jeg laver en til hende hvert år. Samtidig havde jeg rammet tre bryllupsbilleder ind til hende. Hun er desværre begyndt at blive dement, og derfor havde hun glemt vores bryllup og kom først i tanke om det i lørdags, hvor hun var gået over til mine forældre med et telegram og nogle penge til os. (De bor to huse fra hinanden.) Jeg valgte så at tage nogle billeder og ramme dem ind til hende, så hun i det mindste kunne se lidt af vores store dag.

2 kommentarer: