torsdag den 27. november 2014

GIVE AWAY: Vind stand up shows, slik og lidt varmt til kroppen

Da jeg rammer indlæg nr 700 snart (midt i min annoncerede julekalender), havde jeg lavet en lille julegave til en af jer derude. Jeg har dog besluttet at sætte den give away i gang allerede nu i stedet for midt under julekalenderen.

En af jer kan vinde:
To stand up shows
En pakke lakrids mandler
Et matchende sæt hue og halstørklæde


















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du skriver dit største julegaveønske i år, informerer om hvordan du følger bloggen (GFC eller bloglovin) og efterlader din e-mail, så jeg kan få fat i dig, så fremt du vinder.

Det med e-mail er vigtigt. Mange glemmer det ved hver eneste give away, og det er en skam, at I bliver pillet fra pga det, når I kunne have vundet. :-)

Vinderen bliver trukket tirsdag d. 9. december.

14 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog :)
    Jeg følger dig nu via. GFC :) Mit højeste julegaveønske er en KitchenAid røremaskine, så jeg kan komme til at bage endnu mere end nu :) Min mail: mettegroelsted@hotmail.com.

    Kig gerne forbi min blog og følg den :)

    //www.sunderetterogsoedesager.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg følger via. bloglovin :-)
    Mit højeste ønske i år ... Må være Naked 3 pallette. Den er bare så smuk. Ellers så et Daniel Wellington ur.

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg følger begge steder :-D
    Mit højeste ønske er... et gastronomisk kemi-sæt. Det ville være sejt, at kunne serverer retter, der ikke er hvad, man umiddelbart tror :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg følger på GFC og mit største juleønske i år er nok et par sorte sneakers :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  5. følger på bloglovin. jeg ønsker mig i år et daniel Wellington ur
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  6. Største juleønske må være en lejlighed her i lillepigens skoleområde... Følger på gfc :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg følger via bloglovin. Mit allerhøjeste juleønske bliver med 99,9% sandsynlighed ikke opfyld. Jeg drømmer om at min kæreste gennem snart 5,5 år frier til mig men efter 5,5år uden at han på nogen som helst måde har lagt an til det og selvom jeg de seneste par år er kommet med hint; i starten mere diskret end nu hvor han mere eller mindre får det at vide direkte, tvivler jeg stærkt på at det nogensinde kommer til at ske. Men man har vel lov at drømme/ønske ;)
    Gyngehesten (a) Hotmail. Com

    SvarSlet
  8. Jeg følger på GFC og ønsker mig den nyeste bog om afdeling Q

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk din mail adresse ellers er din kommentar ikke gyldig i konkurrencen.

      Slet
  9. Jeg følger dig på bloglovin :-).
    Mit største julegaveønske er en rejse til sol og varme - for jeg læææænges :-).

    Gode adventshilsner
    Åse L / aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  10. Er med på bloglovin :D

    VH
    Gitte
    gitte.seloy (a) hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger via bloglovin - og du har selvfølgelig fået et hjerte med på vejen.

    Mit største ønske i år er parfumen Flowerbomb, men det er desværre meget urealistisk. Jeg får hjemmelavede gaver af mine børn, og det er også helt okay. Knægten har da bedyret at han vil bygge mig et slot når han bliver stor, også kan jeg da godt undvære parfumer og rejser i omkring 20 år ;)

    Glædelig jul og tak for chancen.

    Mvh. Jeanne D.
    jeanneart@hotmail.dk

    SvarSlet
  12. Jeg følger via gfc.

    Jeg ønsker mig efterhånden inderligt at blive forlovet. Måske ikke lige juleaften, men i fremtiden. Derudover må mit største ønske være en gyngestol.

    kh
    Simone
    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er for sent ude, Simone. Den blev trukket i tirsdags.

      Slet