tirsdag den 25. november 2014

Dårlige vaner

Vi har alle nogle dårlige vaner. Derfor laver jeg et "lær mig bedre at kende" indlæg omkring disse vaner.

1. Som lille havde jeg en dårlig vane med at spytte. Jeg havde set min storebror gøre det, så jeg begyndte også på det. Jeg stoppede den dag, jeg fik en skideballe af en lærer for at spytte i skolegården.

2. Jeg bed negle i rigtig mange år. Nok 15 år eller der omkring. Det sker stadig en sjælden gang imellem, at jeg gør det, men i 99% af tilfældene tager jeg en negleklipper nu.

3. Jeg knækker fingre. En vane der startede af ren nervøsitet, da jeg gik igennem en fyldt gymnastiksal under en eksamen i 9. klasse, og alle kiggede på mig.

4. I mange år havde jeg en dårlig vane med at smaske 2-3 gange, efter jeg havde gabt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar