fredag den 24. oktober 2014

Til og fra kort

Normalt venter jeg til efter halloween med at lave noget som helst julet (og starter helst først i december med pynt), men i dag har jeg lavet til og fra kort. Vi fik nemlig købt nevøernes julegaver i forgårs. De ønsker sig Star Wars udklædningsdragter, og der var kun lige to tilbage i deres størrelse i butikken, så de kom med hjem med det samme. I dag har jeg pakket dem ind, og så var det jo nødvendigt med at få lavet de til og fra kort og få dem sat på gaverne, så den rigtige nevø får den rigtige dragt.

Jeg googlede efter billeder med dyr af nissehuer og fandt et sødt billede af en kat. Jeg printede billedet ud af flere gange, satte papiret gennem min cirkel udstanser (den med mellemstørrelse), satte noget grønt karton gennem udstanseren også, og så limede jeg billederne på kartonet og skrev til/fra bag på på det grønne stykke. Et hul i kortene og så er de klar.

2 kommentarer: