fredag den 10. oktober 2014

Lidt heldig har man lov til at være

Vi har haft et hårdt år med mange ekstra regninger, så vores økonomi har været i bund hele året, og det er ikke sjovt, når man skal til at holde bryllup. Jeg synes derfor, at vi snart godt kunne trænge til lidt medvind, og det fik vi i dag.

Jysk Sengetøjslager har flyttet butik, og i dag skulle den nye butik åbnes. I den anledning skulle ballonlegen i brug, som de har brugt før i den gamle butik også. Det betyder, butikken bliver fyldt med balloner, hvor af der i ti af dem findes et gavekort på 500 kr. Vi ankom et kvarter før åbning, og der stod allerede en god flok mennesker og ventede foran døren. Vi kom derfor lidt bagud i køen. Min strategi var, at jeg ville rende ned i bunden af butikken, da de fleste ofte bliver overvældede af alle ballonerne i starten, og så står folk og vælter over hinanden der. Dørene blev åbnet, og det fik indad langsomt. Jeg nåede at høre mange balloner blive sprunget, inden jeg overhovedet kom ind i butikken. Jeg havde dog ret i, at alle blev i startområdet, så da jeg endelig fik en fod indenfor, rendte jeg til venstre ned mod bunden af butikken. Jeg var den eneste dernede med en del balloner foran mig. Allieret med en kuglepen i hånden gik jeg i gang, og allerede i ballon nr 2 kom der et gavekort frem til mig. Skønt! Jeg har et halvt år manglet en ny dyne, da min den gamle er slidt og derved begyndt at blive tynd og få en underlig gul farve. Pga åbningsdag var næsten alle deres ting sat godt ned, så jeg fik mig en god dyne til 475 kr, som ellers normalt koster mere. Derudover fik jeg seks viskestykker til 30 kr, så jeg kom kun af med en femmer selv. Nogle gange har man lov til at være lidt heldig. :-)

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

2 kommentarer:

  1. Hehe what a cool promotion to have! Must have been loud though! Well done getting the gift card :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, it was loud and there was a lot of people there, but it went so fast and was over in no time.

      Slet