onsdag den 1. oktober 2014

GIVE AWAY: Vind godbider til din kat

Kender du godbiderne Dreamies til katte? Mine katte er store tilhængere af dem, især dem med ostesmag. De findes i flere varianter herhjemme men i endnu flere i Tyskland. Jeg var en tur i Tyskland i dag, og lageret af godbider skulle fyldes op igen, og der røg sørme en ekstra pose ned i vognen til en af jer læsere derude - eller rettere sagt, til en af jeres katte. ;-)

Min hunkat har foderallergi overfor fisk, så jeg har derfor aldrig prøvet fiskevarianten af godbiderne. Jeg har dog set den herhjemme. Det er en blå pose. Nede i Tyskland var der så også en grøn pose med tunfisk. Jeg har ikke set varianten herhjemme i Danmark, så jeg tænkte, jeg ville købe den til en give away. Det er altid lidt sjovere med nogle ting, der er sværere at få fat på herhjemme.





















For at deltage skal du udfylde et par små krav:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Skriv en kommentar med din(e) kat(te)s navn(e) og følg trop med din e-mail adresse, så jeg kan kontakte dig, så fremt du er vinderen.

Vinderen bliver trukket søndag d. 12. oktober.

10 kommentarer:

  1. Jeg har ikke rigtig selv en kat, i hvert fald ikke boende her. Men ville give dem til Bettemis, som er familie katten og har været det i 15 år :D!

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com
    PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre ikke kat selv mere, men jeg ville give den til min venindes kat Zaroya. Den er så søøøøød :)

    //Bobber
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  3. Nice giveaway. I won't enter because one of my cats has a sensitive tummy and these upset him (he's a Bengal). My other two love these but I feel guilty giving them treats and not him! :-( He is too clever and knows when I have them!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. That's exactly why none of my cats get treats with fish even though only one of them is allergic to it. I feel guilty towards her if I feed my male cat treats with that flavour. :-p

      Slet
  4. Jeg er i tvivl, om min kommentar blev udgivet, så nu prøver jeg lige igen(:
    Jeg så godt i Tyskland, da vi var der, at man kunne få dem i flere varianter og poserne i forskellige størrelser.
    Min katte hedder Simba og Nala(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt, at du prøvede igen, for din første kommentar er nemlig ikke kommet igennem systemet. :-)

      Slet
  5. Jeg har 2 katte - Futte & Tilde :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg følger på bloglovin' <3

    Har 2 drenge-misser på 5 mdr.: Ibber & Agge :)

    SvarSlet
  7. Jeg har egentligt 6 katte. 2 inde, 2 ude og 2 tilløbere, der nu også bor ude(selv om den ene af dem bare bruger os som madsted, og kan komme ind et andet sted.) En af indekattene er den mest livlige 6 mdr killing jeg nogensinde har set, han hedder Ernst. Den anden indekat er en næsten tandløs 5 årig han kat, ved nav Sprutte(der rimeligt meget beskriver has forhold til andre katte). Udekattene er Mimse på henholdsvis 16 og 15(mor og søn:)) så er der tilløberne Bo og Percybal(der måske også hedder Misser, men vi er ikke sikker)
    Marie6100@hotmail

    SvarSlet