tirsdag den 14. oktober 2014

Et par ting til brylluppet

Ja, brylluppet nærmer sig hastigt. Der er under 3 uger til nu. Det er ret vildt.

Jeg har i dag lavet to små ting til brylluppet. Nogle tandstikholdere og begyndende bordkort.

Tandstikholderne. Vi skal kun være 15 mennesker, og vi sætter os i hestesko, så det bliver tre lange borde, og derfor er der tre holdere, så der kan komme en på hvert bord.
















Begyndede bordkort. Med "begyndende" mener jeg, at jeg kun har fået skrevet navnene på glassene indtil videre. De skal fyldes med limegrønne små sten, men det vil jeg selvfølgelig ikke gøre før den dag, jeg sætter dem op ovre i forsamlingshuset.

2 kommentarer:

  1. 3 weeks isn't that long! Oh my it will be here so quickly! I like the glasses, good idea :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. I like my idea as well. :-p

      Slet