søndag den 26. oktober 2014

Bryllupsplanlægning: farvet hår

Jeg har netop farvet mit hår. Jeg er fra naturens side brunhåret, men det er godt nok længe siden, mit hår har været helt brunt uden noget halløj i. Vi kiggede lige baglæns i mine billeder og fandt ud af, at det er over et år siden.

Maj 2013: Farvet rødt.
August 2013: Reflekser i.
December 2013: Farvet sort med røde striber. De røde striber blev afbleget først.

Efter det sorte og det røde gik ud med tiden, blev reflekserne og de afblegede striber hængende i forskellige nuancer i håret, og de har hængt indtil nu. I foråret havde Rema nogle hårfarver som partivarer til sølle 25 eller 35 kr (husker ikke det nøjagtige beløb), og jeg købte en brun, der hedder frozen chestnut. (Hvordan en kastanje ser ud i frossen tilstand har jeg ingen anelse om, men farven hed altså sådan.) Som sagt er den i håret nu, og selv om den ligger tæt op af min normale hårfarve, er det underligt pludselig at have helt brunt hår igen uden noget sjovt i.





















Så er håret klart til brylluppet. Da jeg skal have sort slør i, ville jeg ikke have, der skete for meget med håret i sig selv i farverne, da det i forvejen er så anderledes end normalt med et sort slør.

1 kommentar:

  1. It looks good :-) It looks quite similar to my hair colour :-)

    SvarSlet