mandag den 20. oktober 2014

Bryllupsplanlægning: efterprøvning af kjolen

I dag var jeg i Odense til efterprøvning af kjolen. Desværre var jeg ikke tilfreds. Hun må have misforstået mig sidste gang. Jeg bad om at få fjernet hele slæbet, men hun har blot gjort det mindre, så der skal fjernes 13 cm mere. Hende der ordner min kjole har ferie i denne uge, men den anden dame i dag satte en seddel i om, at det skal fikses som det første mandag morgen i næste uge, så jeg kan hente den mandag eftermiddag. Jeg er dog ikke sur over fejlen. Det er jo en misforståelse, og vi er alle kun mennesker. Derudover skal der lige sættes trykknapper i både kjole og BH, så BH'en kan gemmes under kjolen.

Brylluppet nærmer sig med hurtige skridt. Det er jo i næste uge. Kun 12 dage tilbage. Tiden er gået hurtigt her på det sidste, synes jeg.

Jeg vil derfor også på forhånd undskylde mit fravær på denne blog, men som de fleste af jer nok kan regne ud, så har jeg en del om ørerne lige pt med de sidste forberedelser og indkøb til brylluppet. Derudover har jeg aftaler i denne uge med både at skulle til Sjælland og Jylland, så jeg er godt booket op for tiden. Jeg håber, I dejlige faste læsere vil holde ud trods mit fravær. Jeg skal nok forsøge, om jeg kan presse nogle indlæg ind hist og her, men jeg kan intet love.

2 kommentarer:

  1. Hope you get it sorted.

    Hope you have a great time and hope to see some photos :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Of course there will be pictures. ;-) Not sure when though since we're going on a little honeymoon as well.

      Slet