fredag den 5. september 2014

Velkommen hjem skilt og en lys dekoration

Mine forældre er på Kreta og kommer hjem i morgen. Hele ugen har vi tømt postkassen, og i morgen tidlig tager vi derud og gør det en sidste gang, og så kommer dette skilt op at hænge, som jeg har lavet til dem i dag. Jeg kender jo mine forældre ret godt, så jeg ved, de synes, den slags påfund er sjove og herlige.


















Jeg lavede også en lille, hurtig lys dekoration. Jeg tror dog, det bliver sidste gang, jeg bruger det glas til dekorationer. Det har været brugt meget, og det ses på det. Jeg forsøgte ellers at pudse det pænt inden brug, men det lykkedes bare ikke rigtig.

2 kommentarer:

  1. What a cute banner for them and I like the candle too :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks. I know it's gonna make them smile.

      Slet