tirsdag den 23. september 2014

Top 3: årstider

Jeg snupper lige endnu et hurtigt "lær mig bedre at kende" indlæg, da det er ved at være et stykke tid siden sidst.

Det er altid let at lave en top 3, top 5 eller top 10 over diverse ting, og jeg vælger derfor at lave en top 3 med yndlings ting ved de fire forskellige årstider.

FORÅR:
1. Vejret begynder at blive mildere.
2. De langærmede trøjer bliver hængende i skabet på en del af dagene.
3. Sneen er forsvundet.

SOMMER:
1. Varmt vejr.
2. Friske jordbær.
3. Vandmelon.

EFTERÅR:
1. Varm kakao vejr.
2. Halloween.
3. En god undskyldning for at trække gardinerne for tidligere på dagen, da det hurtigere bliver mørkt.

VINTER:
1. Klementiner.
2. Appelsiner.
3.Det store bogudsalg i Arnold Busck.

Ja, jeg indrømmer, at jeg er særdeles glad for frugt, som det nok kan ses på sommer og vinter. ;-)

3 kommentarer:

  1. Haha I do like your summer choices 2&3 and Hallowe'en for autumn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, there's nothing better that the Summer fruits. ;-) And Halloween is my favourite holiday. That's why we're having a Halloween wedding. :-p

      Slet
    2. Ah cool! I do like Hallowe'en myself and I'm off work that week :-)

      Slet