fredag den 12. september 2014

Skal - skal ikke?

Kender du http://www.taaz.com/? Det er en side, hvor du kan uploade et billede af dig selv og give dig selv en virtuel makeover. Fantastisk hvis du går og overvejer en ny frisure eller hårfarve men ikke er helt sikker på, om det vil klæde dig.

Jeg har gennem en længere periode gået og overvejet at få klippet pandehåret kort. Sidst jeg gjorde det var i 7. klasse, (hvor jeg blev helt drengeklippet), så det er 20 år siden. Siden der har jeg bare altid været langhåret med langt pandehår. Men ak, alderen trykker, og jeg synes, jeg med tiden har fået en ret høj pande, og det er begyndt at irritere mig, når jeg får taget billeder af mig. Derfor denne overvejelse. Desværre er jeg meget øm overfor at få klippet mit hår pga to meget dårlige oplevelser, så jeg tænker over tingene i 100 år og er aldrig sikker omkring noget som helst.

Jeg forsøgte derfor inde på Taaz at teste nogle forskellige frisurer med kort pandehår. Jeg valgte den hårfarve, der var tættest på min egen derinde. Selv kan jeg bedst lide pandehåret på billedet i midten, men der er voldsomt meget volume i resten af håret, hvilket der ikke er i mit eget, så billederne i siden ligner nok mere mit eget hår, som er ret glat og fladt.

Jeg vil gerne høre jeres dom. Skal jeg klippe pandehåret kort? Det vil dog først blive efter brylluppet, hvis det er.









Husk min GIVE AWAY som kører indtil mandag d. 22. september.

4 kommentarer:

  1. I've never heard of the site!

    I like the middle style the best :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. It's my favourite too. However, I can't change the volume of my hair and it will never be that poofy. :-p So you're voting yes for me to get bangs?

      Slet
    2. I do like bangs yeah - looks good on you :-)

      Lol we call bangs a "fringe" over here!

      Slet
    3. According to that site I made the pictures on, it's called bangs in there. In Denmark we call it "pandehår" which directly translates to "forehead hair".

      Slet