søndag den 28. september 2014

Nederdel med plisseringer og lynlås

Jeg tog endnu et skridt ind i svigermors sykursus i dag. Jeg lærte både plisseringer og lynlås. Lynlås var faktisk ikke så svært som først forventet, men det var heller ikke det letteste.

Svigermor havde stoffet på lager. Siden vi startede med at sy for en måned siden, har jeg summet om det. Vi har haft det frem mange gange og diskuteret frem og tilbage omkring at kunne bruge det til et eller andet til mig, men først i går fik jeg mønsteret til denne nederdel i Stofmøllen (som jeg nævnte i indlægget i går), og der skulle netop bruges den slags stof til dette mønster.





















Lynlåsen sidder i siden og kan derfor ikke ses på billedet oppe over, så I får lige et close up af den.

2 kommentarer:

  1. This is a nice skirt and I like the pattern! It is a good skill to have, sewing :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, I'm really happy that my mother-in-law is taking time to teach me.

      Slet