mandag den 22. september 2014

Mit første møde med sugar paste

Jeg har aldrig arbejdet med at dekorere kager fint, selv om jeg bager meget. Det der med at forme ting af madvarer er jeg generelt ikke så god til, og så kan jeg hverken lide marcipan eller fondant. Dog ville jeg prøve noget nyt, og jeg købte derfor en pakke sugar paste for at prøve at forme roser. Der er plads til forbedring, og jeg fandt ud af, at jeg heller ikke kan lide sugar paste, så Casper får lov til at spise roserne.

Men her er de så: tre roser på en blåbærkage.














































Jeg brugte denne video til hjælp:

4 kommentarer:

  1. jeg synes det ser godt ud :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker. Jeg tror dog, de ville have været ekstra flotte i blå i stedet for, når det nu var en blåbærkage.

      Slet
  2. Svar
    1. I don't like the taste of it so Casper gets to eat them. I'm sure he doesn't mind. ;-)

      Slet