onsdag den 24. september 2014

Lys dekoration og nitter på top

Jeg ved godt, farverne ikke er så efterårsagtige, men i dag lavede jeg denne lys dekoration og lader som om, der stadig er lidt sommer gemt derude.



















For et par måneder siden fandt jeg denne top. Den var sat ned til 50 kr og var min størrelse, så jeg købte den, selv om jeg egentlig synes, den er lidt kedelig. Den klæder mig fint, men det ændrer ikke ved, at jeg stadig synes, den er lidt kedelig.




















Jeg valgte derfor at give den et makeover i dag. Jeg købte nogle nitter til at sætte i tøj inde i Panduro, og jeg satte fem styk på hver skulder. Det er bare et lille makeover, men sådan en lille ting kan gøre en stor forskel, og det har det bestemt gjort. Toppen har fået lidt mere kant og er derved lidt mere min stil nu.

Venstre skulder:













Højre skulder:

1 kommentar:

  1. I like the candle decoration. And the rivets look cool on the top - it is always good to jazz clothes up :-)

    SvarSlet