lørdag den 27. september 2014

Kjole med tigerstriber

Sidste lørdag var vi en tur på Stofmøllen og købe stort ind af mønstre, stof og diverse småting. Det er så hyggeligt et sted med et stort udvalg til langt billigere priser end andre stofbutikker. Anyway, i lørdags så jeg noget orange og sort stribet stof, som jeg forelskede mig i. Vi fik bare ikke købt det der. I dag var vi af sted igen, og stoffet var der stadig, så det kom med hjem til en ny kjole. Her er det færdige resultat så af kjolen, som jeg har syet i dag. Hvad synes I helt ærligt? Jeg kan godt tåle både ris og ros.











































Freki ville lige med på et billede også. (Det er svigerforældrenes hund.)

6 kommentarer:

  1. Hej Missy
    Jeg syntes, det stribede stof er rigtigt flot til dig... og snittet er pænt, men når så det er sagt, så syntes jeg, der er vildt synd med det sorte stof. Det ville have været pænere, hvis det enten havde været begyndelsen eller slutningen af kjolen... det virker "forstyrrende" som midter-parti.

    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mønsteret, der var sådan et tredelt, og det var netop derfor, jeg faldt for det. Derudover var der kun 1,5 meter tilbage af stoffet i butikken, så der var slet ikke nok til at dække midterpartiet med det. ;-)

      Slet
  2. Hej Missy.

    Det tigerstribede stof er godt, og at det sorte er hvor det nu engang sidder (der hvor de fleste kvinder er usikre) gør det endnu bedre. :) !

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg er netop meget usikker, fordi jeg er overvægtig. (Hvilket kan ses ret tydeligt på billedet, hvor jeg sidder ned.) Men tak. :-)

      Slet
  3. I like this pattern and the look of the dress. It is nice. And cool tights! :-)

    And what a lovely dog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. And yes, Freki is a lovely dog. A Greek dog with an unhappy beginning of life. Came to Denmark to get a happy life. :-)

      Slet