mandag den 8. september 2014

GIVE AWAY: Vind en bog med kreativ borddækning

Jeg synes, der skal en give away i gang igen, og denne gang holder jeg den i det kreative spor. Du kan nemlig vinde bogen "Bord dæk dig", som giver en masse tips, ideer og inspiration til borddækning. Måder at pifte duge op, servietfoldning, flotte borddekorationer, ideer til temaer, osv. Den bog er fantastisk og har ideer til alle - lige fra personen der bare gerne vil dække op med en sød dekoration, når vennerne kommer, til personen der gerne vil lave et gennemgående tema på hele bordet.





















Jeg vil lige vise et enkelt billede fra bogen. Det er fra kapitlet med, hvordan man kan pifte duge lidt op. Jeg er bare så vild med ideen, og det er så simpelt egentlig men ser bare så godt ud. Den idé skal jeg prøve engang.














Regler for at deltage:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller bloglovin.
2. Efterlad en kommentar med din mail adresse, så jeg kan få fat i dig, så fremt du er den heldige vinder.

Jeg trækker en vinder mandag d. 22. september.

8 kommentarer:

  1. Ja tak :)
    Jeg følger via Bloglovin'

    //Bettina
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  2. Skøn give-away jeg sindssyg gerne vil vinde. Jeg er en "klovn" til at dække et fint bord... bliver aldrig rigtig tilfreds og syntes det ligner rod, så ja tak til hjælp :-D

    Følger begge steder.

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg følger dig via bloglovin'. Og sikke en skøn give-away - jeg elsker at dække bord, og gerne med mange farver:)

    nannaachristensen @ gmail.com

    SvarSlet
  4. Sikke en fin giveaway! den bog ville jeg gerne kigge lidt i :)
    følger på både bloglovin' og GFC :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager!
    sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  6. Troede allerede, at jeg var følger på Bloglovin... Nu er jeg det officielt. :)
    Lækker bog!
    laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  7. jeg kan ikke huske på hvilken måde jeg følger dig, men som du ved er jeg i hvert fald jævnligt forbi og lægge en besked.

    kh
    Simone

    culparmaiel@hotmail.com

    SvarSlet