lørdag den 20. september 2014

Bukser med lommer og rynkeeffekt

Svigermor er stadig godt i gang med at give mig sykursus i weekenderne, og i dag har jeg syet mit første par bukser. De er endda med lommer og rynkeeffekt nederst i benene (sidstnævnte ses desværre ikke særlig tydeligt på billederne), så jeg er ret stolt.










































Jeg nåede også at klippe stof til en t-shirt, men jeg gad ikke sy mere i dag, da klokken var blevet 20.30, så jeg fortsætter i morgen. Vi har også købt stof og mønster til en ny kjole, men jeg ved ikke, om jeg også kan nå det i morgen. Jeg håber.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på mandag.

4 kommentarer:

  1. Nice trousers. I always like my trousers to have pockets so that's a good thing :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, I prefer pockets too. However, not the easiest thing to sow I found out. :-p

      By the way, thank you for always commenting on so many of my posts. I really like to get some feedback like that. :-)

      Slet
  2. God søndag,

    så god du er blevet til at sy, sød svigermor du har:-) De er flotte dine bukser:-)
    Det er godt selv at kunne lave sit tøj, snart kommer der måske en lille ny til som skal have hjemme syet tøj:-)

    Hilsner fra Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. En lille ny kommer der aldrig. Min bror har fået de børn, han skal have, og jeg er ikke interesseret i at få børn selv. Som jeg sagde til mine to nevøer, da den mindste spurgte, om jeg ikke skulle have babyer: "Jeg har jo jer, og I er frække nok for fem." ;-)
      Men ellers mange tak for feedback. Det er altid rart at høre folk mening om det, jeg laver. Der er et indlæg på vej om lidt med noget mere, jeg har syet i dag. :-)

      Slet