torsdag den 18. september 2014

Bryllupsplanlægning: pyntegræskar, brudebuket og diverse tøj

Den sidste uges tid har vi fået købt forskellige småting ind til brylluppet, og jeg ønskede ikke at lave en masse små indlæg omkring det, men i stedet for valgte jeg at samle det i dette ene indlæg.

Vi har fået købt strømper til os begge, bukser til Casper og trusser til mig. BH'en blev bestilt for tre uger siden, og den skulle være kommet i sidste uge, men den er stadig ikke dukket op. Det er lidt irriterende, for jeg skulle egentlig have brugt den i går inde i brudebutikken, da der skal sættes trykknapper i både BH og kjole, så stropperne på BH'en forbliver skjult.

I dag var jeg nede og bestille min brudebuket. Jeg ønsker ikke en kæmpe buket til mange penge, og de billigste brudebuketter starter ved 500 kr, og det er alt for dyrt i min verden for noget, jeg kun lige har i hånden i en kort periode inde i kirken. Desuden er jeg bare slet ikke til de der store buketter. Jeg fandt en sød pige i en af byens blomsterbutikker, som forstod, hvor jeg ville hen ad med noget mere simpelt, og det bliver en lille buket med fem sorte callaer (som så egentlig er mørkelilla) og fem lysegrønne nelliker med et sort bånd om til 200 kr.

Pyntegræskar er landet så småt begyndt at lande i butikkerne i denne uge, og i samme blomsterbutik fandt vi dem, vi ville have. De skal sættes op i stedet for blomsterdekorationer på bordene.













Husk min GIVE AWAY som kører indtil på mandag.

3 kommentarer:

  1. These pumpkins look great. When is the wedding? You must be so excited :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. November 1st. So it's the day after Halloween. ;-)

      Slet
  2. Det skal da nok blive rigtig spændende med jeres tema til brylluppet.
    Jeg glæder mig til at se billeder fra brylluppet og især din kjole :-)

    Pøj pøj med alle forberedelserne.
    Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet