onsdag den 17. september 2014

Bryllupsplanlægning: fitting of the dress

Ja, jeg ved ikke, hvad det danske ord for "fitting" er, så derfor blev det til en engelsk overskrift i stedet for, men de fleste ved nok, hvad jeg mener.

I dag skal jeg til Odense og gense min brudekjole. Der skal laves de klassiske ændringer, så den passer mig. Samtidig skal jeg lige have bedt dem om at fjerne slæbet på kjolen, for den del ønsker jeg ikke.

Jeg glæder mig til at se min kjole igen. Begge mine forældre tager med. Min far har kun set et billede af kjolen, så det bliver en helt ny oplevelse for ham at se mig i den foran ham.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på mandag.

2 kommentarer:

  1. Oh exciting times! How did you get on?

    That was strange to see "fitting" before I translated it! Lol you'll need to find out what the Danish word for fitting ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I think she used the word "tilskæring" in the shop so I'm gonna go with that. ;-)

      Slet