lørdag den 23. august 2014

Sæbe og fødselsdagskort

Casper blev kaldt ind på en tidlig morgenvagt fra kl 7 til kl 12, så jeg stod derfor op kl 5 sammen med ham. Tidligt op, tidligt i gang. Jeg har fået lavet lidt kreativt.

Jeg har lavet sæbe her til morgen. Blå sæbe med vanilje duft.





















I aften skal vi til 30 års fødselsdag, og her på falderebet lavede jeg lige et kort til at følge med gaven. Hvis du ikke kan læse det med småt, så står der: "Tillykke med det runde tal. Ønskes du af Casper og Stine. Må solen altid skinne på dig."
















Det er en udklædningsfest i aften. Temaet er hillbilly/redneck. Vi har valgt at finde inspiration i Luke Harper fra WWE og Joy Turner fra My Name Is Earl. (I kan google dem begge.) Ikke sådan at vi ligner dem fuldstændig, men vores inspiration til tøjet er bare sprunget ud derfra. Jeg håber, jeg husker at få taget nogle billeder af det.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 31. august.

1 kommentar:

  1. Nice soap, I kinda looks like jelly to me hehe :-)

    Oh that sounds exciting. I used to watch My Name Is Earl, it must be fun to dress up as Joy!!!! :-) That would be cool to post some if you do take any photos!

    SvarSlet