søndag den 3. august 2014

Sandaler pyntet med fugle

Først lidt baggrundshistorie: Jeg har ikke gået med sandaler i noget der nærmer sig 20 år. Min stil har dog ændret sig drastisk over de seneste par år, og i år besluttede jeg mig for at give sandalerne en ny chance. Jeg kørte i Kvickly, hvor udvalget ikke er så stort, men det er til gengæld lidt billigere. Pga nogle underligt formede fødder, er det altid svært at finde sko til mig, der passer, så jeg endte med et par knap så pæne sandaler. De passer, og de er gode at gå i, og det er jo i sidste ende det vigtigste. Dog har jeg været lidt ked af, at de er helt hvide, for jeg synes ikke just, det hjælper på den i forvejen knap så pæne sko. Derfor har jeg i længere tid gået med tanker om at give disse sandaler en makeover. Den første tanke gik på blå stjerner, men i går i Panduro faldt jeg over nogle guld og sorte fugle, som kom med mig hjem til dette lille projekt. Døm selv om I synes, det pyntede. Jeg selv synes, det hjalp en hel del.

FØR:





















EFTER:










































Det er bare noget så simpelt som klistermærker. Det gør ikke noget, hvis de falder af, da der er over et helt ark tilbage. Desuden skal disse sandaler kun overleve denne sæson, da jeg allerede er begyndt at have slidt dem skæve i hælen, så der skal købes nye sandaler til næste år. (Ja, jeg regner stærkt med, at sandalerne er kommet for at blive i mit liv her anden gang, jeg forsøger med dem.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar