søndag den 17. august 2014

Opdatering på Müsli

Jeg er netop blevet kontaktet af plejemor til killingen Müsli og fået sendt en opdatering. Hun har det godt og er så dejlig en killing, at plejemor slet ikke vil af med hende igen, så hun bliver boende der. Det er en fantastisk løsning, da plejemor er en KÆMPE dyreven, så hun vil blive forkælet godt resten af sit liv og skal aldrig mere forsøge at overleve selv i naturen igen. Samtidig bor plejemor på samme vej som mine svigerforældre, så jeg kan følge lidt med i hendes liv fra sidelinjen af. Det er jeg rigtig glad for, når det nu var mig, der fandt hende.

Plejemor sendte dette billede med, hvor Müsli er faldet ned bag ved sofapuderne. Hun har et dejligt frækt blik i øjnene.




















Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 31. august.

2 kommentarer:

  1. I'm so pleased to hear she is doing well :-D She looks gorgeous. Will they be keeping the name Musli?

    I read your other comment from the other day, you are right these aren't nice thoughts thinking what happened to the other litter :-( But at least this little girl is safe and sounds as if she is well loved. At least you can check up on her a lot too :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I think she's gonna keep the name but I'm not completely sure. I haven't heard about a name change though.

      Slet