søndag den 24. august 2014

Hillbilly/redneck temafest

Jeg har så mange tømmermænd i dag. Kattene vækkede mig kl 6 i morges, som de plejer, men der gik en hel time, før jeg kunne komme ud af sengen. Der præsterede jeg ikke meget andet end at gå de få meter hen til sofaen, for jeg havde det som om, hele min krop var ved at kollapse, når jeg stod op. Der lå jeg så i to timer, indtil jeg endelig kunne holde mig oprejst længe nok til at tage et hurtigt bad. Derefter væltede jeg ind i sengen og fik vækket Casper. Han tog i Spar efter en tømmermandskur til mig, mens jeg lagde mig på sofaen igen. Kuren har ikke virket, som den plejer, og jeg har først kunnet rejse mig fra sofaen kl 15.30 igen. Jeg har det stadig vildt skidt, men det var en sjov fest i går.

Min veninde fyldte 30 år og holdt hillbilly/redneck temafest. Jeg har billederne klar til at vise frem. Desværre har jeg ikke fået et billede af selve fødselsdagsbarnet, og jeg aner ikke, hvordan pokker det er lykkedes mig at glemme det, for jeg plejer at være rigtig god til at få billeder af alle i starten.

Anyway, enjoy. :-)



















































































































































































































Halmballer at sidde på.











Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 31. august.

2 kommentarer:

  1. Great photos! Typical cat though waking you up early! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. My cats wake me up early every morning. ;-)

      Slet