lørdag den 16. august 2014

GIVE AWAY: Vind et sæt øreringe

Ja, lad os da lige tage en give away mere, selv om det ikke er så lang tid siden sidst. :-)

Du kan vinde disse søde ugle øreringe i flot guld farve.














Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen via GFC eller Bloglovin.
2. Skriv en kommentar hvor du fortæller, hvordan du følger bloggen (GFC eller Bloglovin) og efterlad din e-mail adresse også, så jeg kan få fat i dig, hvis du er den heldige vinder.

Vinderen trækkes søndag d. 31. august.

9 kommentarer:

  1. Jamen jeg følger dig via Bloglovin' :D

    Mvh
    Pia Lyng M // www.PiaLyng.wordpress.com // PiaLyng@live.dk

    SvarSlet
  2. Jeg følger begge steder :)

    emily.rasmussen@live.dk
    www.fashiionistah.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg følger på Bloglovin :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    Birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Hej Missy

    Deltager gerne i jagten om de skønne øreringe - følger begge steder :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg følger dig via Bloglovin' :)

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  6. Pretty earrings! I like them :-)

    GFC: Ananka
    posheconomy@hotmail.co.uk

    SvarSlet
  7. Følger dig via bloglovin
    Juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  8. Følger på Bloglovin!

    Unwritten@live.dk

    SvarSlet