torsdag den 24. juli 2014

Torsdags tip: billige og naturlige ting til ansigtsmasker

Du behøver ikke bruge mange penge på at købe ansigtsmasker. Du kan faktisk lave dem ret billigt selv. Der er mange ting, man kan bruge i ansigtsmasker, som allerede findes i manges hjem, og som ikke koster særlig mange penge.

Du kan f.eks. bruge det meste frugt og grønt. Prøv bare at google, og du vil få mange gode masker med diverse frugt og grønt. Du behøver dog ikke følge disse masker. Du kan sagtens blande tingene, som du selv ønsker det.

Ud over frugt og grønt kan du bruge:
Æg.
Havregryn.
Honning.
Græsk yoghurt / yoghurt naturel

Der er sikkert også en masse andre ting, man kan bruge, men disse ting er dem, jeg plejer at ty til. F.eks. lavede jeg en i går af græsk yoghurt, havregryn og citronsaft. Jeg foretrækker masker med banan og/eller citrusfrugt, da det er dem, der giver mig den blødeste hud, men det er meget forskelligt fra person til person, så det er bare at prøve sig frem.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

1 kommentar:

  1. virkelig dejligt tip. Vil jeg uden tvivl prøve :)

    Kig forbi bloggen. Jeg har lige anmeldt en rigtig god webshop!
    http://miaekholm.blogspot.dk/2014/07/rum9.html

    SvarSlet