onsdag den 30. juli 2014

Pyntet æske, bogmærker og collage

Caspers chef skrev i morges og kaldte Casper tidligere på arbejde, så jeg har hele dagen for mig selv. Derfor har jeg siddet og hygget mig lidt med nogle kreative projekter, mens Supernatural kører derudaf på tv'et via Netflix. (Jeg er blevet så hooked på den serie.)

Mens jeg venter på svar tilbage fra vinderen af min give away, har jeg pakket smykkerne i en æske og pyntet den med nogle stjerner hele vejen rundt.





















Vores bogmærker var efterhånden temmelig slidte, så jeg lavede nogle nye til os. Det store er mit, det lille er Caspers.





















Igen fandt jeg bogen med papir (kreativ bog) frem, som jeg før har talt om herinde, og jeg forsøgte mig med en himmel/hav collage af silkepapir. Solen er klippet i pap, og fuglene er tegnet på. Resten er silkepapir. Jeg blev dog ikke helt tilfreds med bjerget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar