søndag den 27. juli 2014

Hygge med svigermor i weekenden: se hvad vi har lavet

Jeg har været nede og hygge hos svigerne både lørdag og søndag. Svigermor og jeg var som sædvanlig på loppemarked (fire forskellige - to på hver dag), og vi har hygget os gevaldigt.

Deres fryser bugner af frugt, så vi besluttede os for at tømme lidt ud i det.

I går lavede vi kirsebærmarmelade. Det smager rigtig godt.
















I dag lavede vi brombæris og brombærmarmelade med lakrids. Jeg har kun et billede af isen, som også var det eneste, jeg nåede at smage. Den blev lækker.
















I et stykke tid har jeg gået og sukket efter et par cowboyshorts med hvid blonde på begge ben i Zizzi, men de koster 500 kr, og det er alt for dyrt for mig. Derfor har vi ledt på diverse loppemarkeder og genbrugsbutikker efter det rette par cowboybukser, så vi selv kunne lave et par. I går på et af loppemarkederne fandt vi et par jeans til 25 kr og en blonde til 5 kr.

FØR:





















EFTER:





















Voila! Et par cowboyshorts med blonde til sølle 30 kr i stedet for den voldsomme sum af 500 kr i butikken. Svigermor har lavet dem for mig, da jeg ikke selv kan sy, og jeg er meget glad for dem.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

1 kommentar:

  1. Shortsene blev rigtig flotte og super godt alternativ! :)

    Kig forbi bloggen. Jeg har lige startet en giveaway om en lækker kjole!
    http://miaekholm.blogspot.dk/

    SvarSlet