torsdag den 17. juli 2014

GIVE AWAY: Vind smykker

Så er det tid til en lille sommer give away.

Du kan vinde et par søde sølvfarvede øreringe med blomster og en insekt fingerring. (Jeg er selv helt vild med den ring der.)













Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller, hvordan du følger bloggen, og du skal efterlade sin e-mail adresse også.

Jeg må lige understrege det med mail adressen igen, da jeg ofte oplever folk, der glemmer det, og man deltager altså ikke, hvis adressen ikke er der.

Jeg trækker en vinder onsdag d. 30. juli.

9 kommentarer:

  1. Følger via bloglovin :)..

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  2. Så er vi ialtfald to... der er vilde med den ring :-D
    Følger via GFC
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  3. Oh wow I love that ring! :-)

    I follow you via GFC and my email address is: posheconomy@hotmail.co.uk

    SvarSlet
  4. Følger dig via bloglovin :)
    God sommer
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Emma Hertzum.

    Via. Bloglovin.

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    :):):)

    SvarSlet
  6. Jeg følger dig igennem bloglovin :-).
    balilu@live.dk
    Mvh.

    SvarSlet
  7. Bloglovin:) johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  8. Elsker ringen :D
    - Bloglovin

    emily.rasmussen@live.dk

    SvarSlet