onsdag den 9. juli 2014

Et par søde billeder

Jeg har i dag været på familieudflugt til Tommerup Fuglepark. Det er fast tradition, at Casper og jeg tager en tur derind hver sommer, men mine forældre ville gerne med i år, da min grankusine som er under uddannelse som dyrepasser er derinde for tiden som led i hendes uddannelse. Vi fik er privat rundvisning af hende og oplevede hende fodre latterfuglene (min yndlings fugl derinde) og uglerne. Latterfuglene spiser på en helt ufattelig og imponerende måde.

Anyway, jeg fik taget nogle billeder, og der er lige to af dem, jeg gerne vil vise frem.

Denne fugl stak hovedet helt ud gennem gitteret for at sige hej. Det snask der er rundt om munden på den er majs. Den sad og gnaskede i en majskolbe, da vi kom gående, og den smed kolben på jorden og kom hen for at hilse.


















Dette hvide gedekid var bare så smukt, så jeg forelskede mig straks.

2 kommentarer:

  1. What cute animals! The bird looks like it wants to be your friend! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Well, it looked cute but it wasn't all too friendly when we got close to it. :-p

      Slet