tirsdag den 24. juni 2014

Problemer med Blogger læseliste - hjælp søges

Er der en af jer læsere, der måske kan hjælpe mig? Jeg bruger Blogger til at følge andres blogs, og siden i går morges har jeg haft et problem. Den loader kun et enkelt indlæg (det sidste skrevet af en af dem på læselisten), og så står der "vis flere" nedenunder, men lige meget hvor mange gange jeg trykker der eller prøver at refreshe siden, sker der ingenting. Jeg har forsøgt at google og kan kun finde et enkelt indlæg af en anden, som åbenbart har samme problem, men jeg kan ingen løsning finde.

6 kommentarer:

  1. Hey, I'm having the same problem too! If you check this link, we are not alone!

    https://productforums.google.com/forum/#!category-topic/blogger/TM9QlkTp6zc

    Apparently they are working on it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, I found out that the problem had been going on for whole 3 weeks! And they still haven't fixed it!!! I'm gonna miss out on so many posts because of it. So annoying. A lot of people will probably miss out on some of my posts as well.

      Slet
  2. mange har det problem så du er ikke alene ..

    SvarSlet
    Svar
    1. De har heldigvis fikset det her til morgen. :-)

      Slet
  3. Det var først i går de fandt ud af, at alle blev ramt, jeg blev først ramt i går f.eks., Godt vi har Bloglovin også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bryder mig ikke om Bloglovin, så jeg bruger det ikke. Heldigvis har de fikset det her til morgen, så jeg er opdateret igen.

      Slet