onsdag den 11. juni 2014

Malede håndtag på køkkenlågerne

Jeg er temmelig træt af at bo, hvor vi bor. Vi søger efter anden bolig, men de steder vi søger er meget eftertragtede, så der er flere års ventetid. Jeg har dog et meget lavt nummer hos boligselskabet og burde derfor stå et godt stykke nede på listen, men indtil da må vi bare blive boende her og vente. Jeg er derfor begyndt at lave nogle små ændringer ind imellem, for at jeg bedre kan holde dette hjem ud. Sidste år malede jeg f.eks. væggene på badeværelset himmelblå, og det valg har jeg aldrig fortrudt. Med de hvide vægge, gult lysstofrør og intet vindue gjorde det bare, at badeværelset lignede et skummelt baglokale i en pusher bar. Den blå farve har fået rummet til at se meget mere lyst ud.

Anyway, i dag kom turen så til køkkenet. Dog ikke væggene selv om jeg overvejer det kraftigt, men håndtagene på skabslågerne. De er så slidte, eftersom det stadig er det samme køkken, som blev sat i, da dette hjem blev bygget for 30-35 år siden, og jeg har længe været så træt af at kigge på dem. Derfor købte jeg noget lilla hobbymaling i Panduro, og i dag har de fået et lille makeover.

FØR:



















































































































































EFTER:



















































































































































Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar