søndag den 22. juni 2014

Indlæg nr 600 = GIVE AWAY

Wow, 600 indlæg. Jeg har været en travl kvinde. ;-)

Traditionen tro når jeg runder et hundrede tal skal der afholdes en give away.

Denne gang kan du vinde diverse maler grej: en flaske lilla hobbymaling, en pakke pensler og to lærreder.















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Skriv en kommentar og fortæl mig, hvad du foretrækker at male. Skriv efterfølgende din e-mail adresse, så jeg kan få fat i dig, hvis du er vinderen.

Vinderen bliver trukket tirsdag d. 1. juli.

9 kommentarer:

  1. Sikke en hyggelig gave.
    Jeg maler mest vægge og møbler, men har også forsøgt mig med et par enkelte billeder.

    Jeg tror jeg vil prøve at male et par billeder til sønnens værelse

    SvarSlet
  2. Følger via BL.
    Når jeg maler, så er det møbler, vægge, mure, vinduer.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er fast læser på bl og vil gernr deltage. Jeg er faktisk mest vant til at male møbler, mrn det kunne jo ændre sig.. :) hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn give away(:
    Jeg har længe tænkt på, at jeg gerne ville prøve at male.

    Jeg kan nok bedst lide at male blomster(:

    Følger med via bloglovin(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  5. johannesoeenaldal@gmail.com
    Jeg elsker at male, især portrætter, men jeg har ikke noget at male med og på :(

    SvarSlet
  6. Jeg forestrækker at male blomster... Jeg er ikke særlig god til det, men det er bare så hyggeligt at male sammen med min niece :)

    SvarSlet
  7. Følger dig via Bloglovin' :)

    Jeg har faktisk aldrig malet, men tegner tit random figurer. Det er da en oplagt mulighed for, at få det på lærred i stedet :)

    //Bettina
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  8. maler lidt at hvert og pt skal jeg i gang med maling af datters legehus:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet