søndag den 1. juni 2014

GIVE AWAY: Vind armbånd

Bloggen fylder 2 år her d. 18. juni, og i den anledning skal der selvfølgelig sættes en give away i gang. Jeg var ude og shoppe i fredags, og jeg endte med at købe disse armbånd med hjem, som en af jer læsere kan vinde.


















































Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC (som offentlig læser) eller Bloglovin.
2. Skriv ordet HURRA i kommentarfeltet efterfuldt af ordet GFC eller Bloglovin (afhængig af hvor du følger min blog fra) og slut af med din e-mail adresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.

Jeg må lige understrege denne gang, at man skal huske sin e-mail adresse. Ved hver give away oplever jeg en lille håndfuld, som glemmer at få den med, og man ryger automatisk ud af konkurrencen, hvis den ikke står der.

Vinderen bliver trukket onsdag d. 18. juni - på bloggens 2 års dag.

8 kommentarer: