fredag den 13. juni 2014

Chokolade, collager, lys og instagram

Jeg har været i gang fra morgenstunden af i dag.

Mine forældre har bryllupsdag i morgen. Hvert år giver jeg dem en æske chokolade på dagen, og i år skal den tradition heller ikke ændres. Dog er der den lille ændring, at jeg har pyntet æsken med hjerter, et skilt og en blomst.














Jeg har lavet to collager her til morgen også. En bikini/sommerhat collage (lidt sommeragtig skal man jo være) og en nederdel/stjerne collage.










































I tirsdags på vores slikdag spiste vi en dåse passionskugler og en dåse solbærkugler. (Eller, jeg spiste kun passionskuglerne, for jeg kunne ikke lide solbærkuglerne.) Jeg har i dag genbrugt de to dåser som lysestager. Jeg har lagt sten ind i dem og sat lys oven på dem.



















Jeg har i øvrigt fået Instagram, hvis nogen har interesse i at følge lidt med i mit liv der. Jeg poster billeder af alt muligt forskelligt, som jeg nu lige finder underholdende i det givne øjeblik. Jeg hedder denlilleverden derinde.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar