fredag den 30. maj 2014

Græskar collage og bryllupsplanlægning med ønskesedlen

Før min veninde sagde ja til at tegne græskar til vores bryllupsinvitationer, googlede jeg efter nogle billeder. De billeder har jeg nu valgt at sætte sammen til en collage + billedet min veninde har tegnet. Jeg lavede en ramme rundt om med små selvklæbende guldfarvede rhinestones, og med en rød glimmerlim skrev jeg "pumpkin love" i midten. Den røde farve var svær at fange korrekt med kameraet. Den lyser meget mere op i virkeligheden.
















BRYLLUPSPLANLÆGNING:
Vi har i dag været nede i Inspiration og lavet vores ønskeliste. Der er kun 11 ting på listen, men 4 af tingene (4 forskellige slags glas) ønsker vi os 12 stk af. Jeg håber, de fleste af gæsterne kommer med glas, så vi hurtigst muligt kan få samlet os et helt sæt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar