tirsdag den 20. maj 2014

Godbidbold, lysestager og krans

Når man står tidligt op, kommer man tidligt i gang. Klokken er kun 8.30, men jeg var oppe før kl 6, så jeg har allerede nået at være kreativ i dag. (Og jeg har ikke engang fået morgenmad endnu.)

En lille smule genbrug igen. Jeg har lavet en godbidbold af en toiletrulle til min hamster Poro. Tricket er jo, at han så selv skal finde ud af at skille den ad og få fat i godbidden indeni. Det bliver spændende at se, om det er noget, han kan finde ud af.



















Lysestagerne fik et nyt og simpelt makeover.





















Lysten til at lave en krans kom pludselig over mig. Det er længe siden, jeg har lavet en krans. Jeg tror faktisk, vi skal helt tilbage til efteråret sidst. Jeg havde noget bånd liggende, som jeg købte til påske men aldrig fik brugt, så nu skulle det altså bruges. Det var ikke meningen, kransen skulle være tofarvet, men selv om der var tre meter bånd i hver pakke, så var det ikke nok til at nå hele vejen rundt med en farve kun. Jeg synes nu stadig, den er sød med to farver, og heldigvis matcher blå og grøn jo hinanden godt. Nogle dekorations ting (jeg tror, jeg blev enig med mig selv om, at de forestiller blomster) blev sat oven på båndene.





















Husk min GIVE AWAY som kører indtil på fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar