fredag den 23. maj 2014

Bryllupsinvitationer

Jeg har både i går og i dag været i gang med at lave invitationerne til vores bryllup. Planen var egentlig at lave dem i går, men jeg kunne ikke finde det sorte papir, jeg havde købt til det. Jeg fandt det først tre timer efter, jeg startede med at lede efter det. Jeg printede derfor kun græskarbillederne ud i går. I dag printede jeg resten og klippede og klistrede. Jeg gik tidligt i gang, og det har taget mig et par timer, fordi det ikke var helt let at klippe græskarbillederne ud. Jeg er bare glad for, det er et lille bryllup, for så skal der ikke laves så mange invitationer, og ergo ikke klippes så mange billeder. Jeg ved godt, jeg er i god tid med at lave dem, og de skal da heller ikke sendes ud lige foreløbig. Grunden til det er, at Caspers søster tager til Thailand på tirsdag for at arbejde der i flere måneder, og hun kommer først hjem en uge før brylluppet. Vi skal se hende på søndag, og jeg vil gerne have, hun når at få en invitation, inden hun tager af sted. Jeg kunne jo lige så godt lave dem alle sammen med det samme, når jeg nu alligevel skulle lave en til hende.





































Græskarbilledet er tegnet af min utrolig dygtige og talentfulde veninde Helle. Jeg er så glad for, at hun sagde ja til at lave et unikt billede til os af to forelskede græskar med bryllupsgear på. Jeg kan ikke takke hende nok for dette.

Jeg har opdaget, jeg har lavet fejl i dem og kommet til at skrive december i stedet for november, så de må laves om. Desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar