søndag den 13. april 2014

Tema middag: blomster

Jeg har i et stykke tid gået og leget med tanken om at begynde at lave tema middage. Min plan var egentlig, at jeg skulle gøre det første gang her til min fødselsdag d. 27. Jeg har købt ind til det til min fødselsdag, men der kom lige en anden mulighed for en tema middag snigende i dag. Vi har nemlig inviteret vores to bedste venner til spisning. Jeg valgte blomster som tema. Det er blevet gjort til relative billige penge. Svigermor har doneret servietterne, lysene har kostet 30 kr i Tigeren, blomsterne har kostet 30 kr i Kvickly, og jeg har selv lavet de blå blomster af stof og garn (som jeg viste frem den anden dag).

Jeg har netop dækket bordet, og nu skal det vises frem. En tema middag er en anden måde at få lov til at være kreativ på, og jeg nød at pynte bordet.


































Tallerkner + glas.






















































Blomster lys.
























En buket blomster.





















Maden er dog ikke blomster relateret. Casper vil grille en stor skinkeculotte, og jeg har lavet en stor skål pastasalat til. Dertil skal der drikkes pepsi max.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar