søndag den 27. april 2014

Tema fødselsdag: Hawaii

Så er min fødselsdag overstået, og jeg kan løfte sløret for, at temaet var Hawaii. Som lovet kommer et helt indlæg med billeder. :-)

En dekoration med blå sten, søskaller og et lys med kokosduft.




















Palmer i pap.
















Papegøjer på lamperne.










































Blomsterkrans om lys.































Boller med kokosmælk og banan i.




















Servietter med flamingo motiv. Det er virkelig svært at finde Hawaii servietter til en overkommelig pris, fandt jeg ud af.



















Søskaller på bordet - to ved hver tallerken.

















Ananas muffins med bailey/chokolade creme i midten og vaniljeflødeskum på toppen. Og ja, det er den cupcake opsats, jeg lavede i sidste uge af tallerkner og fyrfadslysestager.





















Hele bordet.





















Endnu en gang må jeg lige reklamere for min facebookgruppe for temafester og temamiddage. Tag et kig forbi og anmod gerne om medlemsskab, så gruppen kan vokse. Spred gerne ordet til mange flere. :-)

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar