søndag den 27. april 2014

Polterabend

I går fik vi vores polterabend. Jeg ved godt, det er tidligt, men Caspers søster stod for at arrangere den, og hun skal til Thailand og arbejde sidst i maj og kommer først hjem en uge før brylluppet, så vi havde hele tiden vidst, vi ville få en tidlig polterabend.

Der var virkelig tænkt på at give os en stille og rolig og hyggelig dag, efter hvordan vi er som personer, og hvor jeg kunne følge med trods min sygdom, så det var virkelig skønt.

Vi blev hentet ved 11 tiden og kørt til Odense, hvor alle kom kl 12. Så kom vi ud med en god gåtur i det skønne vejr og endte på en thai salon kl 13, hvor vi skulle prøve at få spist af vores fødder med fisk. Det var et ønske, jeg havde, og det var en rar oplevelse. Det kildede de første par minutter, og så blev det til en masserende fornemmelse.

Så kom vi tilbage til en lille festsal på et kollegie (den ene bor på kollegiet og havde derfor booket den) kl 14.30 og snakkede lidt. Kl 15 dukkede en Poul med krybdyr op. En fantastisk oplevelse mens han fortalte løs og lod os røre ved dyrene. Edderkoppen bad jeg ham dog pænt om at lade blive i buret, da jeg har en stor skræk for dem. Men det var virkelig en positiv oplevelse, da jeg overskred personlige grænser og holdt både en vandrende pind og en kakarlak. Jeg havde aldrig i mit liv troet, jeg ville turde røre en kakerlak. Slangen og skildpadderne var et hit hos os begge, men desværre kunne han ikke have skægagamen med også (som jeg virkelig havde håbet på), da han er stresset for tiden, fordi han har fået en ny dame i buret. Anyway, han var der i næsten to timer, og det var en fantastisk oplevelse.

Så kørte vi på en asiatisk restaurant kl 18 og spiste buffet. Puh, hvor jeg proppede mig, og jeg frygter vægten i morgen.

Om aftenen blev vi delt. Drengene blev i festsalen og satte computere op, så de kunne nørde den med at spille. Pigerne tog hjem til Casper søster, som boede ved siden af. Her fik jeg lov til at vælge en film. Jeg valgte The Lovely Bones. Mens vi så den, lagde vi hjemmelavede ansigtsmasker (af yoghurt, mango og kiwi) og drak hindbær mojito. Jeg fik 8 drinks ned, før jeg gav op. Jeg kan ikke drikke som før i tiden.

Vi var hjemme igen kl 12 i nat.

Det var en skøn dag præcis i vores ånd, så vi er meget glade.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.

6 kommentarer:

  1. Sikke en skøn polterabend... :-D Lige da jeg læste overskriften, frygtede jeg en af den slags, der var gået over gevind. Heldigvis har I venner og familie, der har forstået at give Jer en dejlige mindeværdig dag.
    - Pia H

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste, vi ville være i trygge hænder, når vi bad hans søster om at planlægge det. Hun er en sød pige, der aldrig kunne finde på at være ond mod folk.

      Slet
  2. Ja, det var en rigtig god dag. :-)

    SvarSlet
  3. åh det lyder da bare som en fantastisk dag. De har lige formået at ramme den rette ånd :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er netop det, der er det vigtigste. Altid arrangere hvad den kommende brud/brudgom er til, og det havde de virkelig formået at gøre.

      Slet