onsdag den 23. april 2014

Lys

Jeg har hygget mig med at være kreativ i dag. Jeg vil ikke vise det hele frem, da noget af det er lavet til min fødselsdag på søndag. Jeg har valgt at holde tema fødselsdag i år, og derfor laver jeg et helt blogindlæg omkring det, når vi når derhen.

Jeg vil dog vise lidt lys og lysestager frem, jeg har hygget med i dag.

Lysestagerne fik et nyt makeover. Påsken er jo slut, og der var æg og kyllinger i stagerne. Nu kom der lidt sort, grøn og lilla i.





















Derudover pyntede jeg disse lys. De er til min fødselsdag, men jeg har ikke helt færdiggjort, hvordan de skal stå. Derfor afslører dette billede ikke mit tema, selv om jeg da vil sige, at det er helt bevidst, at jeg har valgt gule lys og brugt lyseblåt bånd, da jeg synes, de farver matcher ind i temaet.















Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 30. april.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar